Често задавани въпроси
4.1
Как мога да откажа или променя активна поръчка?

Анулиране на поръчка

Ако си регистрирал поръчка и си променил мнението си междувременно, можеш да я анулираш директно от твоя клиентски акаунт, секцията “Моите поръчки“. Важно е да знаеш, че можеш да анулираш поръчката, до момента на създаване на фактура и товарителницата.

След този момент можеш да я откажеш, когато куриерът се свърже с теб за доставка. Стойността на продуктите ще бъде възстановена след няколко дни по банковата сметка, от която си извършил плащането, ако тя е платена онлайн.

Промяна на поръчка

Ако си направил поръчка и желаеш да премахнеш определени продукти или да добавиш нови, можеш да го направиш, докато поръчката не бъде фактурирана, като се свържеш с нас на телефон +359 899 919 992

Ако за поръчката ти все още не е създадена товарителница или фактура, можем да ти помогнем да направиш промените, които желаеш. Нужно е само да се свържеш с нас и да ни предоставиш всички подробности.

Ако искаш да добавиш нови продукти, но поръчката е вече е фактурирана, можеш да направиш нова поръчка, в която да включиш само тях.

Ако искаш да се откажете от някои продукти, но поръчката е вече получена от теб, е необходимо да попълниш формуляр за връщане и да заявиш куриер да вземе продуктите. Ако продуктите са заплатени онлайн с карта, ние ще възстановим стойността им по сметката, от която е извършено плащането.


4.2 Разопакованите продукти могат ли да се ползват от правото на връщане в 14 дневен срок?

Да. Разопакованите продукти се ползват от правото на връщане в 14 дневен срок съгласно политиката на връщане на търговец. 
4.3 Могат ли да се върнат разопакованите продукти?

Да. Разопакованите продукти се позлват със същите условия за връщане, както и новите неразопаковани.

4.4 Дефектeн продукт закупен от партньор в MyStock. Как да процедирам?

В случай, че сте закупили продукт, предлаган от наш партньор в MyStock, и сте получили сертификат за гаранция с всички детайли за поправката му в съответните срокове. Гаранцията на продуктите, предлагани от нашите партньори, е предоставена от тях или от оторизиран техен сервиз.


4.5 Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?

Проверете дали е валиден сертификатът за гаранция. Ако сте получили Сертификат за гаранция от партньор на MyStock, трябва да се свържете с конкретният търговец да бъде уведомен за Вашият казус свързан с продукта и да бъде взет от куриер и доставен в оторизиран сервиз.

 
4.6 Не съм удолетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?

 

За продукти предлагани от парньори на MyStock разполагагате с 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката и можете да попълните Формуляр за връщане на продукт. Таксата за връщане на продукти предлагани от MyStock партньори е различна в зависимост от услугите на куриерската фирма, с която работи търговецът. За повече информация можеш да се свържете с партньора, от който се предлага продукта, като неговите данни за връзка можете да откриете в специалната му страница.


4.7 Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?

 

За повече информация можете да се свържете с партньора, от който се предлага продукта, като неговите данни за връзка можете да откриете в специалната му страница.

4.8 Нямам сертификат за гаранция в колета. Как мога да го получа?

 

За повече информация можете да се свържете с партньора, от който се предлага продукта, като неговите данни за връзка можете да откриете в специалната му страница.


4.9 В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?


Сумата ще
Ви бъде възстановена в срок от най-много 14 дни, след като формуляра бъде одобрен.

Препоръчваме сумите да бъдат връщани по банкова сметка, но може да заявите и връщане чрез метода, с който сте платили. Сумите, платени он лайн задължително се връщат по банковата карта, от която са получени.

За повече информация можеш да се свържете с партньора, от който се предлага продукта, като неговите данни за връзка можете да откриете в специалната му страница.


4.10 Как да проверя дали продуктът може да бъде върнат до 14 дни?

Таксата за връщане на продукти предлагани от MyStock партньори е различна в зависимост от услугите на куриерската фирма, с която работи търговецът. За повече информация можете да се свържете с партньора, от който се предлага продукта, като неговите данни за връзка можете да откриете в специалната му страница.

 

4.11 Как процедирам, ако имам проблем с продукт от категорията „Бяла техника “или „Уреди за вграждане “?


Относно продукти предлагани от партньори на MyStock, можете да посетите специалната страница на всеки един, за да намерите нужната информация.

4.12 Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма?


За пратки доставяни с куриерска фирма Еконт имате на разположение 7 работни дни, за да вземете пратката си от техен офис.

За пратки доставяни с куриерска фирма Рапидо имате на разположение 14 календарни дни, за да вземете пратката си от техен офис.

За пратки доставяни с куриерска фирма Спиди имате на разположение 7 календарни дни, за да вземете пратката си от техен офис.


4.13 Кои са предимствата от поръчката онлайн?


Поръчката онлайн Ви носи редица предимства:

1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация;

2) Резервацията на продуктите се прави автоматично при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“;

3)Лесно е за проследяване – влизайки във Вашият акаунт, можете да проверите по всяко време какъв е статуса на Вашата поръчка и къде точно се намира.