Търсим най-подходящите продукти за вас
-8%
Добави в любими
Отстъпката важи до 31.03.2023г. или до изчерпване на количеството
Всеки клиент може да върне стока закупена от Лаутер ЕООД в 14-дневен срок от получаването на стоката, съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, при условие, че тя бъде върната във вида, в който е получена, без да бъде ползвана и без да е нарушена целостта на опаковката.Върнатите продукти, както и опаковките, трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи). При повредени фабрични опаковки, но спазени всички други условия за връщане, клиентът дължи 5% от сумата на уреда.При активирани лицензи на диагностичният уред от страна на клиента, но спазени всички други условия за връщане, клиентът дължи 10% от сумата на уреда.Сумата се приспада при възстановяване.Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от страна на Лаутер ЕООД при спазени условията за връщане. Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на пратката.Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.
Лаутер ЕООД доставя всички свои продукти с куриерска фирма Еконт Експрес до техен офис по обявената от тях тарифа.Предлаганите от нас продукти са прецизна диагностична техника и се изпращат само с опцията за преглед и застраховка с обявена стойност. При получаване на пратка Клиентът е длъжен да провери съдържанието на пакета за съответствие на стоката със заявката. При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, Лаутер ЕООД се ангажира, същия да бъде подменен с нов съгласно търговската гаранция на съответната фирма производител или да възстанови заплатената от Клиента стойност на стоката, съгласно чл. 55 от ЗЗП, считано от датата, на която Клиента като потребител е упражнил правото си на отказ. След този срок, при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, ремонтирането на стоката се осъществява съгласно гаранционните условия. Лаутер ЕООД прави всичко възможно продуктите да бъдат доставяни без дефекти. Ако получите дефектен продукт, е нужно да се свържете с екипа на Лаутер ЕООД в момента на получаването на поръчката и ние ще направим необходимото продуктът/ите да бъдат заменени. Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Лаутер ЕООД в случай, че констатацията е направена пред куриер, в момента на получаването на пратката.
Няма намерени ревюта
-25%
-43%
-34%
-20%
-4%
Специална оферта
-17%
-28%
-29%
-36%
Безплатна
-10%
Топ цена
-18%
-15%
-38%
-13%
-12%