Eлектрическа камина MASOMI, Diplomat 23 & Loran-23", 1600W, Тъмен бетон
Марка: MASOMI
Модел: Diplomat 23 & Loran-23
24 месеца гаранция
Цена за доставка: 30лв
Добави в любими
Характеристики
Дълбочина (см): |
27.4 |
Тегло (кг): |
36.5 |
Цвят: |
Сив |
Употреба: |
Домашна |
Вид монтаж: |
Свободно стоящ |
Стил: |
Модерен |
Материал: |
MDF |
Съдържание пакет: |
1x Електрическа камина |
Захранващо напрежение (V): |
220 V |
Мощност (W): |
1600 W |
Препоръчителна площ на помещение: |
15 м² |
Функции: |
Защита от прегряване |
Височина (см): |
88 |
Ширина (см): |
97.4 |
Описание на продукта
Моделът е с изключително реалистичен пламък в една цветова комбинация и пет степени на яркост.
Камината е с две степени на отопление – 1400 и 1600 W.
Ефектите осветление и отопление могат да работят независимо един от друг.
Можете да контролирате температурата във Вашия дом с едно натискане на дистанционното управление.
Камината има защитен термостат от прегряване и таймер за изключване от 0.5 – 7.5 h.
Електрическите камини MASOMI, предлагани от Арт Флейм ЕООД, са с най-високо качество, което е гарантирано със сертификат CE.
Техният оригинален и разнообразен дизайн им позволява да се впишат в интериора на всеки дом.
MASOMI предлага най-разнообразната колекция от електрически камини на европейския пазар.
Купувайки камина от нас, Вие гарантирано ще внесете уют и топлина в дома си.
Срок за доставка 3 работни дни
Информация за доставка
БЪРЗА ДОСТАВКА на всички продукти за цялата страна.
Поръчаните продукти се доставят в цялата страна, чрез куриер на фирма In Time или ЕКОНТ до адрес на получателя или до офис на куриера. Клиентът използва услугите на доставчика, посочен от
Art Flame Ltd., без опция да избере друга фирма за доставка.
Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя.
Всички пратки са 100% застраховани, което дава възможност на клиентиte да бъдат спокойни за поръчките си.
Поръчки, платени с кредитна / дебитна карта или по банков път, се изпращат на клиента, след постъпване на сумата по сметката на Art Flame Ltd.
Можеш да избереш датата на доставка по един от следните начини:
1. Поръчки, направени след 14.00 часа се обработват на следващия работен ден.
2. След като бъде приета Вашата поръчка, наш служител ще се свърже с Вас за потвърждаването ѝ.
3. Продуктите ще бъдат изпратени с куриер на адреса за доставка, който сте посочили и потвърдили.
4. Заплащането се извършва чрез един от методите в сайта.
5. Поръчки, платени с кредитна / дебитна карта или по банков път, се изпращат на клиента, след постъпване на сумата по сметката на Art Flame Ltd.
6. Не се извършват доставки на продукти в официални, неработни дни и по време на национални празници.
7. Можеш да поръчаш доставка до най-близкия офис на In Time или ЕКОНТ и да вземеш пратката в удобно за теб време.
8. При пристигане на пратката в местния офис на In Time или ЕКОНТ, при разпределянето ѝ на куриер, ще получиш СМС.
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +359 890 139 455
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Арт Флейм ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Арт Флейм по телефона, номерът за връзка +359 890 139 455
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл или се свържете с нас на тел. +359 890 139 455 .
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Арт Флейм EООД
Адрес: България 8000, град Бургас, ул. 5- ти километър, Склад Арт Флейм ЕООД
Тел.: +359 890 139 455
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, потребителят има право, да се откаже от получените продукти в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка.
Заплащате само транспортните разходи за връщане на продукта.
В този случай Арт Флейм ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Арт Флейм ЕООД продукти, както и тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите.
Задължителни условия за връщане на закупените продукти са:
- Продуктите да бъдат в изряден търговски вид – както продукта, така и неговата опаковка.
- Продуктите трябва да бъдат във вида, в който са получени от потребителя.
На връщане и отказ, НЕ подлежат продукти, които НЕ отговарят на тези условия.
При връщане на закупена стока по желание на клиента, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
В случай на отказ от поръчката, след преглед при доставката, клиентът заплаща такса връщане.
ВАЖНО: Ако при получаване на продуктите установите, че те са увредени или са с нарушена или разкъсана опаковка, в следствие на неправилно транспортиране, Задължително се възползвайте от опцията, предлагана от куриера „Преглед преди получаване”. По този начин ще се уверите, че доставените продукти са без транспортни дефекти.
При такива случаи, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете продуктите.
Претенции за транспортни дефекти, свързани с външния вид на продуктите, се приемат САМО в присъствието на куриера.
Претенции за транспортни дефекти, свързани с външния вид на продуктите, се удостоверяват със забележка в товарителницата на куриера.
Изготвя се протокол, в който се описва констатираното състояние на пратката и опаковката.
ВАЖНО: Всички продукти, предлагани от Арт Флейм ЕООД, се доставят със „Застраховка” и с опцията, предлагана от куриера „Преглед преди получаване”.
С приемането на продуктите, без да се възползвате от опцията „Преглед преди получаване”, Вие се съгласявате, че приемате стоката без забележки (външни наранявания, надрасквания или счупвания по корпуса).
В случай на фабричен дефект, възникнал след изтичането на законово определеният срок от датата на доставката на продукта:
Клиентът се обръща към нас, за да го насочим към най-близкия оторизиран сервиз.
Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната “Често задавани въпроси“ ?
Искате да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка?
Или просто имате въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се! Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!
Предлагаме Ви бърз
и лесен начин да се свържете с
нас и да получите
отговор в най-кратък срок.
Очакваме Ви на
формуляра ни за връзка с нас.
Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.
Или ако желаете може
да се свържете с
нас и на телефон 0877744249
в посочените интервали по-долу.
Понеделник
– Петък |
08:30 –
17:30 |
Събота |
почивен
ден |
Неделя |
почивен
ден |
Предпочитате да се
свържете с нас, чрез
имейл? Можете да ни пишете
на
[email protected]
Ако
искате да
върнете продукт, който
сте
получили до
14
дни. Няма проблем!
Нужно е
само да попълните
формуляра ни за
връщане, който може да намерите ТУК.
В
случай, че си закупили продукт,
предлаган от партньор
на MyStock,
но не Ви
харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на
продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК
.
Ако
продукта, който сте
закупили е предлаган от
партньор на
MyStock и
желаете да
го изпратите за
гаранция е нужно да влезнете в специалната
страница на
съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за
неговите
условия. Всички партньори можете да откриете ТУК
и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с
цялата
информация.