MyStock Logo
Оферти за Свети Валентин

Eлектрически бойлер Atlantic O’Pro Turbo Slim 80 литра

60 месеца гаранция

В Наличност

Добави в любими

Право на връщане
Доставка на поръчките
Проверка на пратката
На линия за Вас
Гаранция
На изплащане

Описание на продукта

Основните предимства на електрически бойлер Atlantic O’Pro Turbo Slim 80 литра са:


Бойлер с малък диаметър 380 mm

Вертикален монтаж

Фронтална терморегулация

Функция против замръзване

Висококачествено емайлово покритие на водосъдържателя

Технология O’Pro- антикорозионна защита, осигуряваща до 50% по-дълъг живот на съда

Магнезиев анод

Без наличие на термомост - изолиране на връзката между водосъдържателя и монтажния елемент за премахване на излишни топлозагуби

Изолация с висока плътност за допълнителна икономия на енергия

Високоефективен дифузер - равномерно смесване на топла и студена вода в съда

IP 24- Пълно съответствие на европейските стандарти за електробезопастност и защита на потребителя

Технически характеристики

Модел
951245


Обем (L)
80


Ел. мощност на нагревателя (W)
3000


Ел. захранване(V)
230 (220/240)


Ел. потребление (kWh/24ч. при 65°C)
1.35


Клас енергийна ефективност
С


Товаров профил
L


V40 (L)
131



Обем (L)
Размери (mm)
Ø mm
Нето тегло (kg)


A
B
C
D
E
F
G


80
1184
380
250
900
400
105
340
75
26

Документи
Листовка на електрически бойлери

Инструкция за монтаж на ел. бойлери
Ценова листа бойлери Atlantic
ИЗТЕГЛИ


 

Продукти предлагани от БИ ДЖИ АР ГРУП ООД са изпратени чрез бърза доставка. Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +35929533325

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на четиринадесет дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на  БИ ДЖИ АР ГРУП ООД  ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител БИ ДЖИ АР ГРУП ООД по телефона, номерът за връзка е 0890110770

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] или се свържете с нас на тел. 0899919992

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: БИ ДЖИ АР ГРУП ООД 

Адрес: гр. София, бул. ВИТОША 115-117

Тел.: +35929533325

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай БИ ДЖИ АР ГРУП ООД  ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от БИ ДЖИ АР ГРУП ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на БИ ДЖИ АР ГРУП ООД. 

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Как можем да Ви помогнем?

Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната Често задавани въпроси ?
Иска
те да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка? 
Или просто има
те въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се!  Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!

Предлагаме Ви бърз и лесен начин да се свържете с нас и да получите отговор в най-кратък срок.

Очакваме
Ви на формуляра ни за връзка с нас. Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.

Или ако желаете може да се свържете с нас и на телефон 0877744249   в посочените интервали по-долу. 

   Понеделник – Петък

08:30 – 17:30

   Събота

почивен ден

   Неделя

почивен ден




Предпочитате да се свържете с нас, чрез имейл? Можете да ни пишете на [email protected]

Ако искате да върнете продукт, който сте получили до 14 дни. Няма проблем! Нужно е само да попълните формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.

В случай, че си закупили продукт, предлаган от партньор на MyStock, но не Ви харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК .

Ако продукта, който сте закупили е предлаган от партньор на MyStock и желаете да го изпратите за гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите условия. Всички партньори можете да откриете ТУК  и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата информация.

Други Бойлери от

Бойлери от други брандове

Още продукти от

Разгледай други брандове

Купи с