Електрически бойлер Atlantic Vertigo Steatite Wi-Fi 80 Silver, 65 литра
Добави в любими
Предлага се в два цвята: бял или сребрист
Висококачествено емайлово покритие на водосъдържателите
Два сухи керамични нагреватели с мощност в съд 1: 1500W+750W/ в съд 2: 1000W
Технология Double Steatite – подходящ за всички видове вода
Магнезиев анод за защита на водосъдържателя
Прецизен електронен термостат
Интуитивно дигитално управление със светлинен индикатор, показващ наличното количество гореща вода
Интелигентно управление, което се адаптира към ритъма ви на живот за минимизиране на разходите ви за вода и ток
Налични няколко режими на работа: Manual/ Eco+/ Boost/ Absence
Режим „Boost” – готовност за първи душ след по-малко от 30 минути
Сигнализиране при недостиг на топла вода
Възможност за директно безжично (Wi-Fi) управление през безплатна апликация ”Cozytouch” за Android и iOS
Екологично чиста изолационна пяна с висока плътност
Без наличие на термомост
Защитен индекс IP 24 – изцяло съобразен с всички Европейски стандарти и директиви за безопасност
Размери ВхШхД: 1090 х 490 х 290 mm
Тегло: 32.5 kg
Пълна гаранция: 60 месеца
Технически данни
Кат. №
Обем (L)
Макс.
мощност на
нагревател в
съд 1 / съд 2
(kW)
Гар.
срок
(год.)
Размери (mm)
Ел.
потребление
(kWh/24 ч. при
65°C)
Енергиен
клас
831 180
40
2250 / 1000
5
490 х 290 х 765
1.15
B
831 181
40 Silver
2250 / 1000
5
490 х 290 х 765
1.15
B
841 278
65
2250 / 1000
5
490 х 290 х 1090
1.55
B
841 279
65 Silver
2250 / 1000
5
490 х 290 х 1090
1.55
B
851 261
80
2250 / 1000
5
490 х 290 х 1300
1.95
B
851 262
80 Silver
2250 / 1000
5
490 х 290 х 1300
1.95
B
Свързване с приложение Cozytouch
//www.youtube.com/watch?v=nVwT9mrzVSk
Документи
Инструкция за монтаж и експлоатация
Ценова листа бойлери Atlantic
ИЗТЕГЛИ
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +35929533325
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на четиринадесет дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Партньора ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител Партньора по телефона, номерът за връзка е 0890110770
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] или се свържете с нас на тел. 0899919992
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Партньора
Адрес: гр. София, бул. ВИТОША 115-117
Тел.: +35929533325
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Партньора ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Партньора стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Партньора.
Няма намерени ревюта