Търсим най-подходящите продукти за вас
-19%
Добави в любими
Потребителят може да върне продукт закупен от Антарес България ООД по следните 2 начина:
1. Да изпрати следните данни на имейл [email protected]:
1. Номер на поръчка,
2. Имена на клиент
3. Телефон за връзка
4. Номер на касова бележка При желание, клиентът може да посочи причина за връщане. След което представител на Антарес България ООД ще се свърже с него.
2. Да се свърже с нас на телефон: 0886 736 252 , след което да изпрати продукта на адрес за връщане:
ЗаАнтарес България ООД
Адрес:гр. София Бул. Рожен 24 А,
Тел: 0886 736 252
Предпочитан куриер: Европът АД
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Антарес България ООДще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Антарес България ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Антарес България ООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Няма намерени ревюта
-17%
-6%
-29%
-12%
-23%
Безплатна
-28%
-55%
Специална оферта
-40%
-24%
-13%
-34%
-33%
-37%
-27%
-16%
-26%