Търсим най-подходящите продукти за вас

MyStock.bg

Стани наш Партньор
Вход / Регистрация
Безплатна доставка

Еспресо кафемашина Cecotec 1556 Espresso 20 Profetional, Сив

Модел: 478 В Наличност
159.90 лв.
259.00 лв.

Добави в любими

Доставка
Фирмата работи само с Еконт и доставката се извършва само с Еконт. Ако Потребителя желае доставка с друг куриер- той заплаща цената на доставката според тарифите на избрания куриер. Безплатната доставка е само с Еконт, с който имаме сключен договор.
* Има фиксирани такси за доставката за по тежки продукти,  която ще Ви се визуализира в количката. 
- За поръчка на Климатик - доставката е 25 лв. 
* Получавате и безплатна доставка на подбрани продукти.



Офертата е валидна до 31.01.2023 г. или до изчерване на количествата

Мощност 850 W
Италианска помпа под налягане с технология ForceAroma, 20 бара, която постига най-добрата пяна и максимален вкус
Манометър за налягане за проверка на налягането в реално време
Включва въртящ се параход със защита за употреба, за да пени мляко, да излъчва гореща вода за чайове, да нагрява течности и да вари капучино
Два филтъра, за да се приготвят едно или две кафета наведнъж
1.6-литров подвижен резервоар за вода
Включва подгревател за чаша от неръждаема стомана
Включва мерителна лъжица с преса за кафе
Подвижна тава за по-лесно почистване
Енергоспестяваща система с автоматично изключване
Светлинен индикатор за всяка функция
Употреба: Домашна
Тип: Ръчна
Система за мляко: Ръчна
Цвят: Сребрист
Тип монтиране: Стандартно
Захранване: Мляно
Брой на приготвяните продукти: 2

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, първо задължително заявете искане за връщане през профила си. След това свържете се с търговеца на имейл:  [email protected]   . За предпочитане е контакта с търговеца да се осъществи по електронен път с оглед на по-лесна комуникация, размяна на документи, удостоверяване на документи и т.н.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

  1. Попълнете искане за връщане през профила си в MyStock платформата. След това незабавно изпратете следните данни на имейл [email protected] :

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Сканирани  документи удостоверяващи покупка и плащане (фактура, разписка от куриер за паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

След това Търговеца незабавно ще одобри искането ви за връщане през платформата на MyStock по електронен път за което ще получите известие на електронната си поща..

  1. След одобряване на искането ви за връщане от Търговеца, незабавно изпратете продукта на адрес:

ПловдивбулКоматевско шосе 91

за РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД

тел: 0883 221181

Предпочитан куриерЕКОНТ

 

 

Пратката трябва да съдържа оригинал на документ за плащане на сумата, и трябва да е  изпратена от името на документа за плащане..

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

 

Полезна информация:

 

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Законовия срок за връщане на продуктите е валиден само за физически лица( потребители според закона). Юридически лица нямат право на връщане на стоки след заплащане на продукта.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, в работещо състояние,  без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.

На основание чл.55,ал.4 от ЗЗП в следните случаи Търговецът възстановява на Ползвателя намалена стойност на закупена стока:

ТЪРГОВЕЦЪТ  отбива от заплатената сума 20%  и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите по доставка, когато стоката е върната в лош търговски вид( нарушена или липсваща опаковка, видими следи от използване.).

Търговеца отбива 20% от стойността на артикула и когато той е използван от Ползвателя. Търговеца си запазва правото да откаже ИЗЦЯЛО възстановяване на сума ако сметне, че състоянието не продукта е крайно незадоволително или уреда не работи изцяло или отчасти, или има липсващи части или аксесоари.

Всички суми по върнати продукти с възстановяване на сума се възстановяват по банков път по сметка , посочена от Потребителя в искането за връщане пуснато в MyStock системата. Търговеца не възстановява суми със заплащане при получаване.

 

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, ако е в неработещо състояние или има липси, спуквания, счупване по артикулите, липсващи документи -  рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера в момента на предаване на пратката. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката, техническото състояние и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията ще се счете за недействителна и се приема, че със заплащането на стоката вие се съгласявате, че приемате пратката в изряден вид, в работещо състояние, без забележки, без липсващи части или документи. Всеки клиент има право на преглед и тест на пратката преди заплащане , с изключение на хигиенните продукти които поради естеството си не подлежат на тест, а само на преглед преди заплащане. Дори да няма пусната опция за преглед или тест- Потребителя има право да заяви това си право пред Куриера, който ще се свърже с Търговеца и ще изиска активирането на тази опция.

Продукти свързани с личната хигиена като: фотоепилатори, масажори,  и всички в описанието на които е записано, че са свързани с лична хигиена и защита на здравето не подлежат на връщане след тяхното заплащане и разопаковане . Тези продукти се изпращат до клиента запечатани с печат на Търговеца Партньора. Нарушаването на печата или неговото премахване се счита за разопаковане и продуктите не могат да бъдат върнати в този случай.

Фирмата работи само с Еконт и доставката се извършва само с Еконт. Ако Потребителя желае доставка с друг куриер- той заплаща цената на доставката според тарифите на избрания куриер. Безплатната доставка е само с Еконт, с който имаме сключен договор.
* Има фиксирани такси за доставката за по тежки продукти,  която ще Ви се визуализира в количката. 
- За поръчка на Климатик - доставката е 25 лв. 
* Получавате и безплатна доставка на подбрани продукти.



Няма намерени ревюта

Продукти с ограничена наличност

Да! Изпращайте ми изключителни оферти, уникални идеи за подаръци и персонализирани съвети за пазаруване и продажба в myStock.