Кафе на зърна Bonomi Rainforest 1 кг.
Добави в любими
Bonomi Rainforest се отличава с богат вкус, плодов аромат, флорални нотки и отличителни нюанси на тъмен шоколад.
Защо да изберете Bonomi Rainforest?
Продуктът Rainforest на италианската марка Bonomi е официално сертифициран от Алианса за тропическите гори (Rainforest Alliance Certified™). Това гарантира стриктно спазване на екологичните изисквания за презервация на околната среда по време на всеки етап от производството.
Плантациите, родили кафените зърна Rainforest, функционират в съответствие с философията на “тройния баланс” - в полза на хората, в полза на планетата, в полза на икономиката. Това предполага спазването на стриктни стандарти в защитата служителите, на естественото биоразнообразие и на методите за справедлива търговия.
Кафе фермите, произвели суровината за Bonomi Rainforest, осигуряват хуманни и справедливи условия на труд на над 25 милиона души по света, поддържат насажденията си по екологичен начин, а в резултат отглеждат кафе със забележително качество и минимален негативен отпечатък върху планетата.
Тип: Кафе на зърна
Смес: 100% Арабика
Опаковка: 1 кг.
Интензитет: 4/5
Аромат: 3/5
Степен на изпичане: 4/5
Bonomi Rainforest е кафе, подходящо за всички видове кафемашини и кафеварки.
Опаковката е достатъчна за приготвянето на над 140 чаши кафе.
Тип напитка: |
Кафе |
Форма: |
На зърна |
Тегло (гр): |
1000 |
Тип кафе: |
Еспресо |
Предназначен за: |
Еспресо машина Кафемашина |
Аромат: |
Какао Кафе Плодове Цветен Шоколад |
Ниво на изпичане: |
Тъмно |
Съдържание на кофеин: |
С кофеин |
Ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +359877535010.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на Партньора ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Партньора по телефона, номерът за връзка е +359877535010.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] или се свържете с нас на тел. +359877535010
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Партньора
Адрес: гр.София, ж.к. Драгалевци, бул./ул. Ваклинец № 2
Тел.: +359877535010
Предпочитан куриер: СПИДИ
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Партньора ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Партньора стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Партньора
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Няма намерени ревюта