Топ оферти

Кана Аквафор Престиж, С индикатор и допълнителен филтър, Синя, 2.8 л

Марка: Аквафор

Модел: Кана Аквафор Престиж

3 месеца гаранция

42,00 лв. 32,29 лв. Спестявате: 9,71 лв. Предлагано от "КРИСТИ АРТ" ЕООД
В Наличност

Добави в любими

Право на връщане
Доставка на поръчките
Проверка на пратката
На линия за Вас
Гаранция
На изплащане

Характеристики

Капацитет на филтриране (литра): 350
Отстранени примеси: Органични и механични замърсители
Дължина (см): 25.3
Ширина (см): 11.7
Височина (см): 25.5
Филтриращ метод: Активен карбон
Микрофилтрация
Омекотяване на вода
Тегло (кг): 1
Тип продукт: Филтрираща кана
Брой филтри: 2
Брой етапи на филтриране: 1
Материал: Пластмаса
Съдържание пакет: 1 х Кана за пречистване на вода
2 x Филтър
Цвят: Син
Капацитет (литър): 2.8

Описание на продукта

Описание:

Модел кана за пречистване на питейна вода Аквафор "Престиж" е с
вграден индикатор за смяна на филтъра който е чисто механичен осигурява висока
точност на измерване на пропусната през филтъра вода, и не се нуждае от смяна
на батерии. На предпазния капак има механизъм тип "хриле", който е
предназначен за по-лесно наливане на вода, а освен това осигурява ефикасна
защита срещу проникване на прах. Работи с универсален филтърен модул АН  омекотяващ питейната вода /за районите на
Варна, Бургас, Добрич, Сливен и др./  
или А5 распективно А5mg – обогатяващ с магнезий  /за райони
където водата е с нормална твърдост/ и двата модула съдържат анти-бактерицидна
добавка. Каната обичайно е окомплектована с един брой филтър.

Обемът на каната е 2.8 литра.

Ресурс на филтъра: 350 литра

Цвят:Червен, Син, Бял

Използва универсални сменяеми филтъри модул АН, А5, А5mg осигуряващ надеждно пречистване на водата от хлор,
органични съединения, тежки метали, фенол, бензол, бактерии и други примеси.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА

  1. ОФОРМЯНЕ НА ПОРЪЧКА
    При поръчка по телефона Купувачът подтвърждава,че е запознат с правилата за продажба на стоки чрез интернет-магазина и предоставя на служителя на Продавача необходима за оформяне на поръчка информация.

      1. При оформяне на Поръчка чрез мрежата на интернет Купувачът попълва формата за поръчка на продукти, предоставена на Уебсайта, и я изпраща към Продавача чрез мрежата на интернет.
    1. Ако Купувачът има предпочитан ден и/или час за доставка, той следва да уведоми за това Продавача при оформяне на поръчката си в раздел „Коментари“.
    2. В случай че поръчаният продукт не е наличен на склад, Продавачът е задължен да уведоми Купувача за това. Купувачът има право да замени продукта с друг или да анулира поръчката си.
    3. Купувачът има право да промени Поръчката си преди предаването на стоката към куриера, като уведоми Продадавача за това по телефона.
  2. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОСТАВКА

    1. Доставката се извършва посредством следните куриери -  Speedy и Econt
    2. Доставката се извършва до 3 работни дни след получаване на Поръчката . Продавачът ще направи всичко възможно, за да бъде спазен срокът за доставка, но е възможно да бъде забавена доставката поради непредвидени обстоятелства, настъпили не по вина на Продавача.

    3. . При Поръчка на стойност над 50 лева, доставката до адрес е безплатна.
  3. Забележка: Безплатната доставка над 50 лева и доставката до офис на Econt и Speedy не важи за омекотяваща сол, използвана в омекотяващите системи!
  4. Доставката в рамките на град София, град Варна и град Бургас е безплатна независимо от сумата на поръчката, като тя се извършва в рамките на два работни дни, считано от следващия работен ден от датата на поръчка, от наш фирмен куриер. Ако желаете поръчката да Ви бъде доставена с друг куриер, ефективно се изпълнява условието от т. 2.2

  5. Рискът за случайно погиване или случайно увреждане на Стоката преминава към Купувача в момента на предаването му на Стоката и слагането на подписа си върху документа, подтвърждащ получаването. Купувачът следва да прегледа пратката, адресирана до него, в момента на получаването й и в присътствие на куриера. Претенции към външния вид и комплектността на продуктите след получаването им не се приемат.
  6. При доставка на поръчаните стоки се предават на Купувача или лицето, посочено в Поръчката като получател. Може да бъде предадено и на лице, упълномощено от Купувача за това със нотариално заверено пълномощно.
  7. ГАРАНЦИИ И ОТГОВОРНОСТ

    1. Продавачът не носи отговорност за щети,причинени от Купувача, вследствие на ненадлежащо или неправилно използване на Продуктите, закупени от Интернет-магазина.
    2. Продавачът не отговаря за загуби на Купувача, възникнали вследствие на:
      • неправилно попълване на формата за поръчка, както и грешно посочени персонални данни,
      • неправомерни действия на трети лица.
    3. Купувачът носи пълна отговорност за истинността на данните, посочени от него при регистрацията в Интернет-магазина.

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. 0879649740.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на \"Кристи арт\" ЕООД ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на \"Кристи арт\" ЕООД по телефона, номерът за връзка е 0879649740.


4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: \"Кристи арт\" ЕООД ЕООД

Адрес: Бялата скала 17 , Велинград , 4600

Тел.: 0879649740

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай \"Кристи арт\" ЕООД ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от \"Кристи арт\" ЕООД ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на \"Кристи арт\" ЕООД ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Как можем да Ви помогнем?

Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната Често задавани въпроси ?
Иска
те да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка? 
Или просто има
те въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се!  Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!

Предлагаме Ви бърз и лесен начин да се свържете с нас и да получите отговор в най-кратък срок.

Очакваме
Ви на формуляра ни за връзка с нас. Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.

Или ако желаете може да се свържете с нас и на телефон 0877744249   в посочените интервали по-долу. 

   Понеделник – Петък

08:30 – 17:30

   Събота

почивен ден

   Неделя

почивен ден




Предпочитате да се свържете с нас, чрез имейл? Можете да ни пишете на [email protected]

Ако искате да върнете продукт, който сте получили до 14 дни. Няма проблем! Нужно е само да попълните формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.

В случай, че си закупили продукт, предлаган от партньор на MyStock, но не Ви харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК .

Ако продукта, който сте закупили е предлаган от партньор на MyStock и желаете да го изпратите за гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите условия. Всички партньори можете да откриете ТУК  и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата информация.

Други продукти от Кани за филтриране

Други Готвене и сервиране от Аквафор