Холна Маса Danz 60-42-43cm Бял
Марка: SANI
Модел: 0000235350
24 месеца гаранция
Добави в любими
Характеристики
Предназначен за: |
Дневна |
Съдържание пакет: |
1 х Маса |
Цвят: |
Бял |
Тип продукт: |
Холна маса |
Материал Плот: |
ПДЧ |
Дължина (см): |
60 |
Височина (см): |
43 |
Описание на продукта
Преносимата маса , като всяка друга мебел за закрито, е подчинена на модните тенденции. Но той е незаменим, когато имате гости, семейни празници, вечерни срещи или следобедни закуски. Осигурява място за съхранение на списания, фотоалбуми или дистанционни управления, но е подходящ и за почивка на болните крака след дълъг работен ден. Преносимата масичка за кафе DANZ ще задоволи всички тези нужди за миг. Изработен е от качествен MDF с лакирани крака . Нюансът на бялото добавя елегантност и красота.
Материал: MDF / лакирани крака
Цвят: бял
Размери (ДxШxВ): 60x42x43 см
Дебелина на материала: 15 мм
Доставя се разглобен
Срок на доставка:
Срокът за доставка зависи от наличността на продукта в складовата база.
При наличност – до 10 работни дни, след потвърждаване на поръчката.
При липса на наличност – до 30 работни дни, след потвърждаване на поръчката.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
- Безплатна доставка над определена сума - 300.00 лв, под 300 лв цената за доставка е 19 лв.
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от САНИ КОМЕРС 2016 ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на САНИ КОМЕРС 2016 ЕООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната “Често задавани въпроси“ ?
Искате да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка?
Или просто имате въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се! Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!
Предлагаме Ви бърз
и лесен начин да се свържете с
нас и да получите
отговор в най-кратък срок.
Очакваме Ви на
формуляра ни за връзка с нас.
Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.
Или ако желаете може
да се свържете с
нас и на телефон 0877744249
в посочените интервали по-долу.
Понеделник
– Петък |
08:30 –
17:30 |
Събота |
почивен
ден |
Неделя |
почивен
ден |
Предпочитате да се
свържете с нас, чрез
имейл? Можете да ни пишете
на
[email protected]
Ако
искате да
върнете продукт, който
сте
получили до
14
дни. Няма проблем!
Нужно е
само да попълните
формуляра ни за
връщане, който може да намерите ТУК.
В
случай, че си закупили продукт,
предлаган от партньор
на MyStock,
но не Ви
харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на
продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК
.
Ако
продукта, който сте
закупили е предлаган от
партньор на
MyStock и
желаете да
го изпратите за
гаранция е нужно да влезнете в специалната
страница на
съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за
неговите
условия. Всички партньори можете да откриете ТУК
и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с
цялата
информация.