MyStock.bg
Стани наш Партньор
Вход / Регистрация

Луксозни обеци от розово сребро, Diamond Sea, с фини кристали Swarovski® цвете

Марка: Diamond Sea

Модел: Модел Италия OSR0047 NEW

3 месеца гаранция

184,80 лв. 122,40 лв. Спестявате: 62,40 лв. Предлагано от ДИЖИМОТ ООД
Последни бройки

Добави в любими

Характеристики

Тип: Обеци
Камъни: Кристали Swarovski ®
Покритие: Розово злато
Материал: Сребро
Дължина (см): 3 см
Цвят: Многоцветен
Закопчаване: Винчета
Опаковка: Кутийка за бижута

Описание на продукта

 Луксозни обеци от розово сребро с фини  кристали  Swarovski®,  Дизайнерската изработка и съчетанието на цветовете в преливаща гама предават изключителен стил на бижутата, камъните са инкрустирани (не лепени), които правят бижутата здрави. Бъди стилна и неповторима с това бижу. Модел Италия 2021-2022 година. Снимките на бижутата са реални, не се обработват с фото шоп.
Метал:  Сребро 925
Цвят: Бял,светло син, кралско син,черен 
Камък: Кристали  Swarovski®
Тегло :7,90 грама
Дължина: 3 см.
Продуктът е със сертификат

 УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА

Чл. 8 Доставката на поръчаната стока се извършва при следните условия:

т. 1. Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес. Потребителят поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.

т. 2. Поръчаната от Потребителя стока се доставя до  6 работни дни на посочения от него адрес, при условие, че поръчката е потвърдена от Потребителя и адреса за доставката е посочен точно и е валиден.

т. 3. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка.

т. 4. Ако Потребителят не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, поръчката се счита за отпаднала и Продавачът се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.

т. 5. В случай, че Потребителят потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка разходите по допълнителната доставка. Разходите за втората доставка се заплащат при получаване на стоката, едновременно с общата сума за поръчката и първата доставка.

т. 6. Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на получаването на поръчаната стока от името на първоначалния Потребител, направил поръчката, последният няма право да върне стоката или да прави възражения относно доставката.

ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ И ВРЪЩАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА

Чл. 9 (1) Потребител, поръчал стока от САЙТА, има право да откаже получаването на поръчана от него стока, когато тя му е доставена, само в посочените в настоящите условия случаи:

1. Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от Потребителя и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката;

2. Ако при транспортирането стоката или нейната опаковка е повредена;

3. Ако цената, която Потребителят следва да заплати, не съответства на първоначално оферираната в САЙТА;

4. Ако не е спазен срока, обявен за доставка;

(2) Рекламации по гореизброените точки се извършват само в момента на доставката.

Чл.10 Извън изброените случаи, Потребителят няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката.

Чл.11 За случаите на отказ за получаване на стоката се съставя протокол в момента на доставката. Ако Потребителят откаже подписването на протокола, се приема, че отказът му за получаване на стоката е неоснователен и той дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.

Чл. 12 След получаване и заплащане на стоката, Потребителят може да направи рекламация и да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следните случаи:

1. Ако стоката има съществен недостатък или несъответствие, които не са могли да бъдат установени при обикновен преглед на стоката;

2. Ако при употреба стоката има съществен дефект, който я прави негодна за предназначението й;

3. Без да посочва причина за връщането на продукта, ако той е в оригиналния си вид, опаковка и качество.

Чл. 13. Рекламации се приемат, както следва:

1. По точка 1 и 2 от предходната разпоредба: в срок от 24 часа от получаването на стоката.

2. По точка 3: съгласно закона за защита на потребителите, чл.55, потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от закупена стока в срок от 7 работни дни, считано от датата на получаване на стоката.

ПРОДАВАЧЪТ ще възстанови на Потребителя в пълен размер заплатената от него сума, не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е предявил отказа.

Транспортните разходи за връщане на покупката са за сметка на купувача.

За да бъде върната една стока, тя трябва да е в изряден търговски вид:

- стоката не е използвана;

- опаковката й е запазена;

- запазена е касовата бележка или фактурата;

Чл. 14. Ако е налице несъответствие между поръчана и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя в срок от 24 часа след заявката на Потребителя и извършен оглед за установяване на несъответствието.

Чл. 15.При необходимост от повече информация, отнасяща се до настоящия раздел, КЛИЕНТЪТ може да направи своето запитване на телефон: +359 888 900 199; +359 885 900 199 или на email[email protected]

 

Как можем да Ви помогнем?

Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната Често задавани въпроси ?
Иска
те да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка? 
Или просто има
те въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се!  Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!

Предлагаме Ви бърз и лесен начин да се свържете с нас и да получите отговор в най-кратък срок.

Очакваме
Ви на формуляра ни за връзка с нас. Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.

Или ако желаете може да се свържете с нас и на телефон 0899919992   в посочените интервали по-долу. 

   Понеделник – Петък

08:30 – 17:30

   Събота

почивен ден

   Неделя

почивен ден




Предпочитате да се свържете с нас, чрез имейл? Можете да ни пишете на [email protected]

Ако искате да върнете продукт, който сте получили до 14 дни. Няма проблем! Нужно е само да попълните формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.

В случай, че си закупили продукт, предлаган от партньор на MyStock, но не Ви харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК .

Ако продукта, който сте закупили е предлаган от партньор на MyStock и желаете да го изпратите за гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите условия. Всички партньори можете да откриете ТУК  и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата информация.

Коледни намаления до 85%

Виж Всички >

Разгледай още сезонни находки с до 80% отстъпка

Виж Всички >

Виж други Дамски кутии и бижута от Diamond Sea

Виж Всички >

Дамски кутии и бижута други брандове

Виж Всички >

Разгледай други брандове

Виж Всички >

Най-продавани