Назален иригатор FLAEM Rhino Clear съвместим с инхалатори с компресор, за почистване на носните канали
Марка: FLAEM
Модел: rhinoclear
Добави в любими
Характеристики
Тип продукт: |
Аспиратор |
Работен режим: |
Механичен |
Възраст: |
0 месеца |
Материал: |
Пластмаса |
Материал връх: |
Силикон |
Цвят: |
Бял |
Необходими батерии: |
Не |
Описание на продукта

Основни характеристики:
- Ефикасен иригатор за нос;
- Използва се с аерозолно устройство;
- 3 напоителни конуса;
- Секреционен резервоар;
- Ергономичен бутон за управление;
- Изработени от нетоксични материали;
- Предназначен за деца и възрастни.
Иригаторът FLAEM Rhino Clear е микронизиран дисперсионен апарат за напояване на носа, идеален за почистване на горните носни канали, който се свързва с аерозолните устройства. Този иригатор за нос не може да работи самостоятелно, тъй като не е електрическо устройство.
Иригаторът може да се използва с физиологични разтвори, термални води или други лекарства, предписани от специалист. Rhino Clear помага както на деца, така и на възрастни да се отърват от всякакъв вид ринит бързо и безболезнено, включително тези, причинени от алергии, а именно чрез измиване на синусите. Перфектно почиства запушения нос и улеснява дишането.
Принципът на действие на иригатора е изключително прост: въздушното налягане превръща течността в аерозол, който от своя страна се насочва директно в носната кухина. Аерозолните частици са с размери, които перфектно измиват синусите и горните дихателни пътища, като същевременно хидратират носната лигавица и втечняват натрупания там секрет. Потокът от пръскани частици с относително голям диаметър (между 10 и 50 микрона) и с висока ефективност (5 ml / min), напоява, омекотява и отстранява слузта, натрупвайки я в специален резервоар.
Иригаторът Rhino Clear има практичен бутон за управление на пулверизатора и е снабден с 3 конуса на носа с различни размери, което го прави подходящ за пациенти от всички възрасти.

Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +40722100235.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на BIT ONLINE ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на BIT ONLINE по телефона, номерът за връзка е +40722100235.
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: BIT ONLINE SRL
Адрес: ,
Тел.: +40722100235
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от BIT ONLINE SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
Моля имайте предвид, че продукти от категория Здраве и Красота не подлежат на връщане, поради хигиенни причини.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на BIT ONLINE SRL
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната “Често задавани въпроси“ ?
Искате да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка?
Или просто имате въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се! Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!
Предлагаме Ви бърз
и лесен начин да се свържете с
нас и да получите
отговор в най-кратък срок.
Очакваме Ви на
формуляра ни за връзка с нас.
Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.
Или ако желаете може
да се свържете с
нас и на телефон 0877744249
в посочените интервали по-долу.
Понеделник
– Петък |
08:30 –
17:30 |
Събота |
почивен
ден |
Неделя |
почивен
ден |
Предпочитате да се
свържете с нас, чрез
имейл? Можете да ни пишете
на
[email protected]
Ако
искате да
върнете продукт, който
сте
получили до
14
дни. Няма проблем!
Нужно е
само да попълните
формуляра ни за
връщане, който може да намерите ТУК.
В
случай, че си закупили продукт,
предлаган от партньор
на MyStock,
но не Ви
харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на
продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК
.
Ако
продукта, който сте
закупили е предлаган от
партньор на
MyStock и
желаете да
го изпратите за
гаранция е нужно да влезнете в специалната
страница на
съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за
неговите
условия. Всички партньори можете да откриете ТУК
и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с
цялата
информация.