Оригинален кожен калъф Samsung Leather Cover за Galaxy Z Flip3 Black EF-VF711LBEGWW
Добави в любими
Представяме Ви, оригинален кожен калъф Samsung Leather Cover EF-VF711LBEGWW за Galaxy Z Flip3 ! Той придава усещане за лукс, изработен е от истинска телешка кожа! Този калъф подчертава стилното излъчване на твоя смартфон. Обгърни своя Galaxy Z Flip3 5G в луксозна материя, мека на допир. Тънкият дизайн на калъфа нe добавя излишен обем към телефона ти. Когато е сгънат, той лесно се побира в джоба ти. Меката кожа е комфортна и приятна на допир.
Политика за връщане
Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +359888333366
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 28 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
- Попълнете формата за връщане приложена в сайта и я изпратете на имейл: [email protected]
- След изпращането на данните, представител на Партньора ще се свърже с Вас.
- Ако желаете да се свържете с представител на Партньора по телефона, номерът за връзка е
+359888333366
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него.
- След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Партньора
Пратката се изпраща с куриерска фирма СПИДИ - до офис на куриерската фирма в гр. София, кв.Студентски град , по договор на Партньора за наша сметка. При това положение ще ви бъде възстановена сумата на продукта, който сте закупили ако отговаря на условията за добър търговски вид и липса на механични или други увреждания или липсващи части от опаковката или продукта.
Адрес: гр.София, кв.Студентски град, ул.Проф. Кирил Попов 18, офис 3, Тел.: +359888333366
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Партньора ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Партньора стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й.
В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Процедура за осигуряване на гаранцията
- Гаранционния срок от 24 месеца важи само за физически лица.
- За юридически лица срока е 12 месеца.
Приемане на рекламации
Дефектните продукти, изпратени към Партньора трябва да бъдат придружени задължително с гаранционна карта( Фактура ) .
Диагностика и поправка
Партньора поема отговорност да уведоми бенефициента за диагностиката, поправката, която ще бъде извършена, както и приблизителния срок за въвеждането в експлоатация на продукта до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта.
Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.
Връщане на продукт
След поправка на продукта, той се изпраща на клиента бидейки уведомен, чрез и-мейл и телефонно обаждане .
Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, НЕ се добавя към съответния период на гаранция.
Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите.
Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.
Няма намерени ревюта