0

Търсим най-подходящите продукти за вас

MyStock.bg

Стани наш Партньор
Вход / Регистрация

Препарат против оси и стършели Vespajet ORMA 750 мл

Модел: ORMA Последна бройка
27.00 лв.

Добави в любими


Очаквана дата за доставка: 23.02.2024

Доставка
Продукти предлагани от EVROPEST са изпратени чрез бърза доставка от куриер на Speedy.
Поръчки на стойност над 50лв ще се доставят безплатно. Таксата на доставка за поръчки под 50лв е 7лв.

Препарат за унищожаване на оси и стършели спрей 750 мл ORMA VESPAJET Препарат против оси и стършели под формата на спрей под високо налягане, напълно готов за употреба. Флакона е снабден със специална клапа, която позволява пръскането да се извършва от разстояние до 5 метра от гнездото на осите или стършелите с цел безопасност на ползва теля. При пръскане против оси с препарата се образува пяна, която затруднява насекомите да летят и ги унищожава максимално бързо. Препарата е подходящ за употреба и срещу единични стършели и техните гнезда. Начин на употреба Vespajet: Преди употреба разклатете добре флакона. Насочете флакона към гнездото на осите или единичните насекоми и започнете да пръскате така, че да бъдат покрити изцяло с пяна. Покритите с пяна насекоми не са способни да летят и умират бързо. Препоръчва се третирането да се извършва рано сутрин или късно през вечер, когато осите обичайно са в гнездата си. По този начин се повишава ефективността от пръскането против оси или стършели. При необходимост третирането може да се повтори след 2-3 дни. След няколко дни, когато всички насекоми са мъртви гнездото може да бъде отстранено. Продукта може да остави петна на някой повърхностности.
Предназначен за: Оси
Стършели
Тип продукт: Препарат

Ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранция на продуктите“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел.0879 400 500

Уважаеми клиенти,

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 1дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.     Изпратете следните данни на имейл [email protected]:

-       Номер на поръчка

-       Дата на получаване на продукта

-       Имена на клиент

-       Телефон за връзка

-       Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

-       При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2.     След изпращането на данните, представител на Партньора ще се свърже с Вас.

3.     Ако желаете да се свържете с представител на Партньора по телефона, номерът за връзка е 0879 400 500

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] или се свържете с нас на тел. 0899919992.

4.     След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Партньора

Адрес: ж.к. ЛЮЛИН 3, бл. 380, вх. Б, ап. - магазин 1

Тел.: 0879400500

Предпочитан куриер: СПИДИ

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Партньора ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Партньора стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Партньора

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Продукти предлагани от EVROPEST са изпратени чрез бърза доставка от куриер на Speedy.
Поръчки на стойност над 50лв ще се доставят безплатно. Таксата на доставка за поръчки под 50лв е 7лв.

Няма намерени ревюта

Да! Изпращайте ми изключителни оферти, уникални идеи за подаръци и персонализирани съвети за пазаруване и продажба в myStock.