0

Търсим най-подходящите продукти за вас

MyStock.bg
Стани наш Партньор
Вход / Регистрация

Пързалка Pooh 172 см, Син

Марка: Moni Garden

Модел: Pooh

Безплатна доставка

В Наличност

Добави в любими

Вземи на изплащане  Със стоков кредит он TBI
Цвят: Син
Материал: Пластмаса
Максимално поддържано тегло (кг): 40 кг
Възраст: 3 години +
За: Всички
Детска пързалка с баскетболен кош Pooh в розов цвят, ще предостави на вашето дете възможност за часове забавни игри.

Пързалката разполага с функционални удобни за катерене стъпала с неплъзгащо покритие, а в допълнение и многоцветен дизайн.

Pooh е идеалният подарък за всички малки палавници от 3 до 6 годишна възраст, с максимално тегло 40 килограма.
ЗА СТОКИ В ГАРАНЦИОНЕН СРОК Е МНОГО ВАЖНО ДА ЗНАЕТЕ

- НЕОБХОДИМО Е ДА ЗАПАЗИТЕ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА, ИЗДАДЕНИ ВИ ОТ ТЪРГОВЕЦА ПРИ ЗАКУПУВАНЕТО НА СТОКАТА ПРЕЗ ЦЕЛИЯ СРОК НА ГАРАНЦИЯ.
- КОГАТО В ГАРАНЦИОННИЯ СРОК УСТАНОВИТЕ НЕСЪОТВЕТСТВИЕ, ДЕФЕКТ ИЛИ ПРОБЛЕМ ПРИ УПОТРЕБАТА НА СТОКАТА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ПРЕДОСТАВИТЕ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА, ЗА ДА БЪДЕ ПРИЕТА И РЕГИСТРИРАНА РЕКЛАМАЦИЯТА ОТ ТЪРГОВЕЦА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ.
- БЕЗ КАСОВА БЕЛЕЖКА ГУБИТЕ ПРАВАТА СИ ЗА ГАРАНЦИОННО И БЕЗПЛАТНО ОБСЛУЖВАНЕ И ВСИЧКИ РАЗХОДИ И ДЕЙСТВИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕ, ДЕФЕКТ ИЛИ ПРОБЛЕМ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ЗА ТРАНСПОРТ ДО СПЕЦИАЛИЗИРАН СЕРВИЗ, ЩЕ БЪДАТ ЗА ВАША СМЕТКА.
- ПРЕДИ ДА ПРЕДЯВИТЕ РЕКЛАМАЦИЯ, ТРЯБВА ДА СЕ УВЕРИТЕ, ЧЕ СТОКАТА Е С ВАЛИДЕН СРОК ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ. ЗА ЦЕЛТА Е НЕОБХОДИМО ДА ПРОВЕРИТЕ ДАТАТА НА ЗАКУПУВАНЕТО НА СТОКАТА ОТ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА, ИЗДАДЕНИ ВИ ПРИ ПОКУПКАТА Й.
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЗАПЛАТЕНАТА СУМА ИЛИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ЦЕНАТА, КОГАТО ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕТО ТЪРГОВЕЦЪТ ПРЕДЛОЖИ ДА СЕ ИЗВЪРШИ РЕМОНТ НА СТОКАТА ИЛИ ДА Я ЗАМЕНИ С НОВА.
- ДНИТЕ ЗА РЕМОНТ НА СТОКАТА СЕ ПРИБАВЯТ КЪМ ГАРАНЦИОННИЯ СРОК.
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА РАЗВАЛЯНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА, КОГАТО НЕСЪОТВЕТСТВИЕТО НА СТОКАТА С ДОГОВОРА Е НЕЗНАЧИТЕЛНО.
- ПРИВЕЖДАНЕТО НА СТОКАТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА СЕ ИЗВЪРШВА В РАМКИТЕ НА ЕДИН МЕСЕЦ, СЧИТАНО ОТ ДАТАТА НА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯТА. ТОВА Е РЕГЛАМЕНТИРАНИЯТ МАКСИМАЛЕН СРОК В ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.
- ПРИВЕЖДАНЕТО НА СТОКАТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА Е БЕЗПЛАТНО ЗА ПОТРЕБИТЕЛЯ. ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ ДЪЛЖИ РАЗХОДИ ЗА ТРАНСПОРТИРАНЕ НА ПРОДУКТА, ЗА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, МАТЕРИАЛИ И ТРУД, СВЪРЗАНИ С РЕМОНТА И ГАРАНЦИОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ.
- ТЪРГОВЕЦЪТ Е ДЛЪЖЕН ДА УДОВЛЕТВОРИ ИСКАНЕ ЗА РАЗВАЛЯНЕ НА ДОГОВОРА И ДА ВЪЗСТАНОВИ ЗАПЛАТЕНАТА ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ СУМА, КОГАТО СЛЕД КАТО Е УДОВЛЕТВОРИЛ ТРИ РЕКЛАМАЦИИ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНЕ НА РЕМОНТ НА ЕДНА И СЪЩА СТОКА, В РАМКИТЕ НА ГАРАНЦИОННИЯ СРОК Е НАЛИЦЕ СЛЕДВАЩА ПОЯВА НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕ НА СТОКАТА С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА.
- ИНФОРМИРАЙТЕ СЕ ОТ ТЪРГОВЕЦА ИЛИ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ КАКВО ИЛИ КОИ ЧАСТИ ОТ СТОКАТА НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ.

ГАРАНЦИЯТА ОТПАДА И РЕКЛАМАЦИЯТА НЕ СЕ ОБСЛУЖВА БЕЗПЛАТНО КОГАТО:

- НЕ СТЕ ЗАПАЗИЛИ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И/ИЛИ ФАКТУРАТА
- НЕ СА СПАЗЕНИ УКАЗАНИЯТА ОТ ИНСТРУКЦИИТЕ ЗА СГЛОБЯВАНЕ, МОНТАЖ И ПРОФИЛАКТИКА
- НЕ СА СПАЗЕНИ УКАЗАНИЯТА ОТ РЪКОВОДСТВОТО ОТНОСНО ПОДДРЪЖКАТА И ПРАВИЛНАТА УПОТРЕБА
- СТОКАТА Е НЕПРАВИЛНО ИЛИ ЧАСТИЧНО СГЛОБЕНА
- ИМА ПОВЪРХНОСТНИ НАРАНЯВАНИЯ, ПОЛУЧЕНИ ПО ВРЕМЕ НА ЕКСПЛОАТАЦИЯТА НА СТОКАТА, ПРИ ПРЕНАСЯНЕ, ТРАНСПОРТ ИЛИ СЪХРАНЕНИЕ
- ПОВРЕДАТА Е ВЪЗНИКНАЛА ВСЛЕДСТВИЕ НА НЕБРЕЖНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ, ПРЕТОВАРВАНЕ, СЪХРАНЕНИЕ В НЕПОДХОДЯЩА СРЕДА
- ПОВРЕДАТА Е ВЪЗНИКНАЛА ВСЛЕДСТВИЕ НА УПОТРЕБА НА СТОКАТА ЗА ЦЕЛИ, РАЗЛИЧНИ ОТ ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО Й - НАПРИМЕР ЗА ТЕСТОВЕ, ДЕМОНСТРАЦИИ, ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ И ДР.
- СТОКАТА Е РЕМОНТИРАНА В НЕОПРАВОМОЩЕН ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ СЕРВИЗ ИЛИ ОТ ДРУГИ ЛИЦА
- ИМА ИЗВЪРШЕНА ПРОМЯНА ИЛИ МОДИФИКАЦИЯ НА КОНСТРУКЦИЯТА
- ПОВРЕДАТА Е ПОЛУЧЕНА ВСЛЕДСТВИЕ НА МОНТИРАНИ ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ ЧАСТИ И АКСЕСОАРИ, РАЗЛИЧНИ ОТ СПЕЦИФИКАЦИЯТА НА СТОКАТА ПРИ ПРОДАЖБАТА
- ДЕФЕКТИТЕ СА ПОЛУЧЕНИ В РЕЗУЛТАТ НА ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ВЪНШНИ СИЛИ – ПРИРОДНИ БЕДСТВИЯ, СЧУПВАНИЯ СЛЕД УДАР С ТВЪРД ПРЕДМЕТ ИЛИ КАТАСТРОФА, ПРОМИШЛЕНИ ИЗПАРЕНИЯ, АГРЕСИВНИ МИЕЩИ ПРЕПАРАТИ И ДР. ПОДОБНИ. 

ОБСТОЯТЕЛСТВА, ПРИ КОИТО ГАРАНЦИЯТА НА СТОКАТА СЕ ЗАПАЗВА, НО ЗА ЕДНА ЧАСТ ОТ ПОВРЕДЕНИТЕ ЧАСТИ, КОИТО ПОДЛЕЖАТ НА АМОРТИЗАЦИЯ ПО ВРЕМЕ НА НОРМАЛНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА СТОКАТА, СЪЩИТЕ ЧАСТИ И РЕМОНТЪТ СЕ ЗАПЛАЩАТ ОТ ПОТРЕБИТЕЛЯ

ТАКИВА ЧАСТИ СА:
  • ЗА ДЕТСКИ КОЛИЧКИ -следните компоненти и части от количката, които могат да бъдат изгубени или увредени по невнимание, като: неопренови дръжки, ръкохватки, пружини, адаптери, предпазни бордове, покривала, дъждобрани, сенници, чанти, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, счупени куполи и сенници, избеляла или скъсана тапицерия - като тези детайли е възможно да бъдат ремонтирани или заменени срещу заплащане. Гаранцията не покрива също така и спукани, скъсани или протрити ВЪТРЕШНИ ИЛИ ВЪНШНИ гуми, лагери на гумите.
  • ЗА СТОЛЧЕТА ЗА КОЛА, ТВЪРД КОШ ЗА КОЛИЧКА И КОШНИЦИ -неопренови дръжки, ръкохватки, пружини, адаптори, предпазни бордове, покривала, сенници, избеляла или скъсана тапицерия, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета
  • ЗА КОШАРИ ЗА СПАНЕ И ИГРА - избеляла или скъсана тапицерия, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, МАТРАК, КОМАРНИК, БАЛДАХИН, МУЗИКАЛНИ ВЪРТЕЛЕЖКИ, ПОВИВАЛНИК, АКСЕСОАРИ
  • ЗА БЪНДЖИ, ЛЮЛКА, ШЕЗЛОНГ, ПРОХОДИЛКА, СТОЛЧЕ ЗА ХРАНЕНЕ – избеляла или скъсана тапицерия, копчета тик-так, капси, ципове, лепенки, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, ГОРНАТА ТАБЛА, АКСЕСОАРИ
  • ЗА КЕНГУРА И КОЛАНЧЕТА ЗА ПРОХОЖДАНЕ – МРЕЖИ ЗА ПРОВЕТРЕНИЕ, ЦИП, ТИК-ТАК КОПЧЕТА, АКСЕСОАРИ
  • ЗА ПОМПИ ЗА КЪРМА – МАРКУЧИ, ШИШЕТА, БИБЕРОНИ, КАПАЧКИ, СИЛИКОНОВИ ЧАСТИ, РЪКОХВАТКА И АКСЕСОАРИ
  • ПРОДУКТИ ЗА БАНЯ И ХИГИЕНА – АКСЕСОАРИ
  • СТЕРИЛИЗАТОРИ ЗА ШИШЕТА, НАГРЕВАТЕЛИ ЗА ШИШЕТА И ДР ПОЛЕЗНИ УРЕДИ – АКСЕСОАРИ, НЕПРАВИЛНО ПОЧИСТЕНА (ПОДДЪРЖАНА) ОСНОВА С НАГРЕВАТЕЛ, СКЪСАНИ КАБЕЛИ, СПУКАНИ ДИСПЛЕИ
  • ДЕТСКИ ТРИКОЛКИ - неопренови дръжки, предпазни бордове, сенници, чанти, копчета тик-так, капси, ципове, колани, катарами, пластмасови бутони, капачета и копчета, счупени куполи и сенници, КОШОВЕ ЗА БАГАЖ, избеляла или скъсана тапицерия - като тези детайли е възможно да бъдат ремонтирани или заменени срещу заплащане. Гаранцията не покрива също така и спукани, скъсани или протрити ВЪТРЕШНИ ИЛИ ВЪНШНИ гуми.
  • ИГРАЧКИ С АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ – СЧУПЕНИ БУТОНИ, АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ, спукани, скъсани или протрити гуми, ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ, СПУКАНИ ПЛАСТМАСОВИ ЧАСТИ, ПОВРЕДЕНИ ЧАСТИ В СЛЕДСТВИЕ НА ПРЕТОВАРВАНЕ
  • КАРТИНГ КОЛИ С ПЕДАЛИ ИЛИ АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ - СЧУПЕНИ БУТОНИ, АКУМУЛАТОРНА БАТЕРИЯ, спукани, скъсани или протрити гуми, СЧУПЕНИ ПЕДАЛИ, СПУКАНИ ПЛАСТМАСОВИ ЧАСТИ, ПОВРЕДЕНИ ЧАСТИ В СЛЕДСТВИЕ НА ПРЕТОВАРВАНЕ 
Преди да предприемете действия за рекламация на стока в гаранционен срок, закупена от електронния ни магазин или наш контрагент проверете дали стоката отговаря на описаните до тук условия. Обърнете особено внимание на обстоятелствата, при които гаранцията отпада, както и за частите, които подлежат на амортизация и в периода на гаранция се заплащат.
 
За да изпратите стоката и рекламацията да бъде приета, Вие задължително трябва:

1.      Да почистите добре стоката и в пълна окомплектовка да я поставите в подходяща за транспортиране опаковка, по възможност в оригиналната опаковка, за да предпазите стоката от увреждане при транспорт.
2.      В опаковката да поставите следните документи и данни:
  • копие на касовата бележка /финансов бон/ и фактура, издадени Ви при закупуването на стоката
  • гаранционна карта
  • други документи, ако разполагате с такива – например протоколи, актове, експертни заключения и др.,  които установяват несъответствието на стоката с договореното или установяват претенцията Ви по основание и размер
  • описание на несъответствието според Вас - дефектът или проблемът при употребата на стоката 

ДЕЙСТВИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕ НА СТОКА С ГАРАНЦИЯ
 
След като търговецът получи стоката, обект на рекламация, задължително я вписва в регистъра на предявените рекламации.
Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. В случай, че са изпълнени изброените условия и рекламацията е основателна, се предприемат действия за отстраняване на несъответствието, като потребителят не дължи разходи за експедиране на стоката, за резервни части, материали и труд, свързани с ремонта и гаранционното обслужване.
Когато рекламацията е неоснователна, разходите за експедиране на стоката са за сметка на потребителя.
При наличие на обстоятелства, които са основание за отпадане на гаранцията, отстраняването на несъответствие се осъществява срещу заплащане и само след изричното съгласие на потребителя.
Максималният срок за отстраняване на несъответствието е един месец ( 30 календарни дни ), считано от датата на предявяване на рекламацията. След сервизните действия по предявената рекламация (преглед на доставената стока и придружаващите документи, оценка за основателност на рекламацията, ремонт), се издава акт за удовлетворяване на рекламацията. Екземпляр от този акт, стоката и приложените към нея документи, се изпращат на потребителя.
 
Доставка:
Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез трето лице а именно куриерски фирми  Еконт Експрес ЕООД,Европът 2000 АД и Спиди АД
Доставката се извършва до офис на конкретната куриерска фирма или до посочен точен адрес на получателя/потребителя.

Срок:
Сроковете за доставка се определят от графика за посещение на Вашето населено място.
- за страната - срокът за доставка е до 5 работни дни
- за София - срокът за доставка е до 3 работни дни
• услугата фиксиран час на доставка се заплаща допълнително в размер на 2.50 лв. от получателя, независимо от условията за доставка. (*зависи от куриерската фирма, с която се доставя)
При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени,като поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме.


Цена на доставка:
За поръчки направени на стойност до 100 лв. – фиксирана цена 5 лв. за територия на Република България (клиенти на дребно)
За поръчки направени на стойност над 100 лв. - безплатна доставка за територия на Република България (клиенти на дребно)

Как можем да Ви помогнем?

Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната Често задавани въпроси?
Иска
те да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка? 
Или просто има
те въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се!  Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!

Предлагаме Ви бърз и лесен начин да се свържете с нас и да получите отговор в най-кратък срок.

Очакваме
Ви на формуляра ни за връзка с нас. Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.

Или ако желаете може да се свържете с нас и на телефон 0899919992   в посочените интервали по-долу. 

   Понеделник – Петък

08:30 – 17:30

   Събота

почивен ден

   Неделя

почивен ден




Предпочитате да се свържете с нас, чрез имейл? Можете да ни пишете на [email protected]

Ако искате да върнете продукт, който сте получили до 14 дни. Няма проблем! Нужно е само да попълните формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.

В случай, че си закупили продукт, предлаган от партньор на MyStock, но не Ви харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК.

Ако продукта, който сте закупили е предлаган от партньор на MyStock и желаете да го изпратите за гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите условия. Всички партньори можете да откриете ТУК и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата информация.

Няма намерени ревюта

Коледни намаления до 85%

Виж Всички >

Пързалки други брандове

Виж Всички >

Купи с

Най-продавани