Робот прахосмукачка MAMIBOT EXVAC880 Wisor, WiFi, Систематично почистване с навигация, Сухо и мокро почистване, Централна четка
Добави в любими
Продукти предлагани от Горал Интернешънъл са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
- Стартиращо от 2019-05-21 Стойността на таксата за доставка е 8 лв.
- За периода 2022-01-19 - 2030-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Пречистватели за въздух, e 9.9 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Новият робот на Mamibot – Exvac 880 стъпва здраво на пазара на роботи с LDS смарт навигация. В добавка има 3 нива на вакуум, като най-силното е 2800 Pa + смарт контрол над водата. Използвайки сканиране в реално време, Exvac 880 изчислява най-ефективния път за почистване. Сканираните стаи се записват в приложението Mamibot. От приложението могат да се задават no go zones или no mop zones и още много.
2 години гаранция в България.
LDS + Slam прецизна навигация
LDS навигацията и прецизната карта осигуряват по-качествено почистване.
3 степенна почистваща система
2 странични четки + централна четка + силен вакуум ( 2800 Pa)
Прахосмучене и миене
Exvac 880 има и функция моп. Контейнер за вода с вместимост 360 мл осигурява качествено почистване.
4 режима на работа
- Автоматичен – роботът почиства автоматично цялата отворена площ без изключение.
- No – go zone – през приложението можете да задавате зони, които не желаете да бъдат почиствани или да ограничите килим по време на миене.
- Хибриден – в този режим роботът мие и събира боклук едновременно.
- Зона – през приложението можете да изберете конкретна зона за почистване.
Други характеристики и функции: Преминава препятствия до 2 см. Има фунцкия презареждане и продължаване на почистването. Батерията от 2600 mAh е напълно достътно, за да почиства квадратура от 120 – 200 кв. м. Трислоен хепа филтър и качествена централна четка.
МОДЕЛ
EXVAC 880 WISOR
Навигация: LDS + SLAM
Сила на вакуума: 2880 Pa
Квадратура на почистване: 180 кв.м
Време за почистване: 140 мин
Методично почистване: Да
Подходящи настилки: Всякакви настилки
Капацитет на контейнера за боклук: 600 мл
Почистване с вода/моп: Да
Капацитет на контейнера за вода: 350 мл
Програмиране в различни дни от седмицата: Да
Дистанционно: Да
Автоматично презареждане: Да
Зареждане и продължаване на работата: Да
Почистващи режими: Смарт, зонирано, моп, петно, покрай стени
ХЕПА филтър: Да
Wi-Fi / приложени за телефона: Да
Виртуална стена
Виртуално ограничение през телефона – no go zones
LCD дисплей: Не
Amazon Alexa поддръжка: Да
Google Home поддръжка: Да
Гласови индикации: Да
Шум: 60 db
Батерия: 2600 mAh
Време за зареждане: 240 мин.
Преминаване на препятствия: 2 см
Странични четки: 2 бр
Централна четка: 1 бр.
Височина: 9,8 см
Радиус: 33 см
Тегло: 3 кг
Гаранция: 24 месеца
Съдържание на кутията:
Робот, база, зарядно, 4 стр.четки, 2 мопа, контейнер за вода, 2 филтъра, почистващ инструмент
Тип почистване: |
Мокро Сухо |
Тип продукт: |
Робот прахосмукачка |
Функции: |
Wi-Fi Дистанционно управление Управление от смартфон Функция График |
Цвят: |
Бял |
Тип настилка: |
Килим Под Различни повърхности Твърди повърхности |
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected]: или тел. 0878 644 747.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
Моля прочетете графа ПОЛИТИКА за връщане докрай.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. До 14 дни от датата на получаване изпратете продукта във вида, в който сте го получили, ведно с всички негови опаковки и кутии.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Горал Интернешънъл по телефона, номерът за връзка е 0878 644 747.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] или се свържете с нас на тел. 0899 919 992/
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Горал Интернешънъл ЕООД
Адрес: гр. София, Галичица 44
Тел.: 0878 644 747
Предпочитан куриер: Спиди АД
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже и да върне получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка, ако е изпълнил изредението условия по-долу. Горал Интернешънъл ЕООД ще възстанови на потребителя заплатената от него сума за продукта не по-късно от 14 дни, считано от датата на връщане на продукта, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Горал Интернешънъл ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Горал Интернешънъл ЕООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Продукти предлагани от Горал Интернешънъл са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
- Стартиращо от 2019-05-21 Стойността на таксата за доставка е 8 лв.
- За периода 2022-01-19 - 2030-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Пречистватели за въздух, e 9.9 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Няма намерени ревюта