Робот за миене на прозорци Hobot 2S, Ефективни микрофибърни подложки, 2 вградени контейнера
Добави в любими
Продукти предлагани от Горал Интернешънъл са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
- Стартиращо от 2019-05-21 Стойността на таксата за доставка е 8 лв.
- За периода 2022-01-19 - 2030-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Пречистватели за въздух, e 9.9 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Роботът за почистване на прозорци Hobot 2S има уникална система за линейно движение, която почиства стъклото много прецизно. Мощен мотор и голяма кърпа от микрофибър почистват прецизно с интелигентно движение по повърхността. Hobot 2S почиства повърхността на две стъпки: първо хоризонтално и след това вертикално, постигайки перфектно почистване. Скоростта на почистване е 2,4 мин./1 m².
За безпроблемно почистване, роботът за почистване на прозорци HOBOT 2S е оборудван с винтова DC връзка, която осигурява перфектнo свързване. Благодарение на тази мярка кабелът не може да бъде случайно изключен, когато роботът се движи.
С приложението HOBOT вече можете да замените гласовите команди по подразбиране с произволен звук или команда по ваш избор, създавайки по-забавно и лично отношение към вашия робот. Запишете собствени гласови комани и управлявайте робота със своя глас на български език.
Тип почистване: |
Мокро Сухо |
Функции: |
iVoice технология Дистанционно управление Сензор против падане Управление от смартфон |
Цвят: |
Бял |
Тип продукт: |
Робот за миене на прозорци |
Тип настилка: |
Прозорци |
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected]: или тел. 0878 644 747.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
Моля прочетете графа ПОЛИТИКА за връщане докрай.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. До 14 дни от датата на получаване изпратете продукта във вида, в който сте го получили, ведно с всички негови опаковки и кутии.
3. Ако желаете да се свържете с представител на Горал Интернешънъл по телефона, номерът за връзка е 0878 644 747.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] или се свържете с нас на тел. 0899 919 992/
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: Горал Интернешънъл ЕООД
Адрес: гр. София, Галичица 44
Тел.: 0878 644 747
Предпочитан куриер: Спиди АД
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже и да върне получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка, ако е изпълнил изредението условия по-долу. Горал Интернешънъл ЕООД ще възстанови на потребителя заплатената от него сума за продукта не по-късно от 14 дни, считано от датата на връщане на продукта, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Горал Интернешънъл ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Горал Интернешънъл ЕООД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Продукти предлагани от Горал Интернешънъл са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
- Стартиращо от 2019-05-21 Стойността на таксата за доставка е 8 лв.
- За периода 2022-01-19 - 2030-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Пречистватели за въздух, e 9.9 лв.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.
Няма намерени ревюта