0

Търсим най-подходящите продукти за вас

MyStock.bg

Стани наш Партньор
Вход / Регистрация

Роботизирана прахосмукачка ZACO iLife A8s , Плюс МОП, Систематично почистване с навигация, WiFi, Черен

Модел: 00004 Наличност 2 бройки
655.00 лв.

Добави в любими

 Със стоков кредит он TBI
 Купи сега, плати после с Мокка

Може да е при Вас до: 17.06.2024

Доставка

Продукти предлагани от Горал Интернешънъл са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2019-05-21 Стойността на таксата за доставка е 8 лв.
  • За периода 2022-01-19 - 2030-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Пречистватели за въздух, e 9.9 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

ZACO iLife A8s робот прахосмукачка с моп

Zaco A8s e подобрена версия на Ilife A8. В сравнение с А8 Zaco A8s има и моп, както и приложение за телефон. Също така този модел е един от най-ниските на пазара ( 7,2 см), което му позволява да почиства в по-тесни пространства.

Гаранция 24 месеца.

ZACO е новото име на iLife за Европа. ZACO предлага същата гама роботи + някои подобрения и нови модели. Горал Интернешънъл е екслузивен вносител на марката за България.


Интелигентна навигация

ZACO A8s се навигира с камера, която му помага да се ориентира добре в пространството и да почиства методично. 



Прахосмучене, миене и четкане

Роботът разполага с два контейнера. Един за прахосмучене и един за миене. Освен това има и централна четка.



2 взаимозаменяеми четки

Zaco A8s е оборудван с две взаимозаменяеми четки. Косматата е подходяща за по-задълбочено почистване на килими и мокети. Гумена е подходяща за твърди повърхности, също така се почиства по-лесно от косми.




Приложение за телефон

С приложението за телефон имат пълен контрол над робота. Може да задавате график за почистване, да го активирате дистанционно и още много.


Презареждане и продължаване

Той възстановява почистването с оригиналните координати, генерирани от навигационната система PanoView. Ако батерията му свърши, а не е почистил цялата площ, се зарежда и отива да си доизчисти




Тънък дизайн

С височина от 7, 2 см A8s може да минава и под най-ниските мебели.  




 

СПЕЦИФИКАЦИИ
Навигация – камера
Звукова сигнализация
7.2 cm височина
Прахосмучене и миене
Автоматично почистване
Трислойна филтрация – HEPA филтър, гъба и решетка
2 странични четки
1 централна четка
Автоматично презареждане
Работи до 120 мин
Време за зареждане около 3 часа
Седмичен график – персонализиран
2,600 mAh литиево-йонна батерия
2 години гаранция
Система против блъскане
Сензори против падане
Топ под-паркет, ламинат, плочки, килими(до 1.2см), мокети и др.
 Капацитет на контейнера – 0.3 л, 0.3 л моп контейнер
Тип почистване: Мокро
Сухо
Цвят: Черен
Тип продукт: Робот прахосмукачка
Функции: Автоматично почистване
Сензор против падане
Сензор против сблъскване
Управление от смартфон
Тип настилка: Различни повърхности

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected]: или тел. 0878 644 747.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

Моля прочетете графа ПОЛИТИКА за връщане докрай.

1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. До 14 дни от датата на получаване изпратете продукта във вида, в който сте го получили, ведно с всички негови опаковки и кутии.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Горал Интернешънъл по телефона, номерът за връзка е 0878 644 747.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected]  или се свържете с нас на тел. 0899 919 992/

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Горал Интернешънъл ЕООД

Адрес: гр. София, Галичица 44

Тел.: 0878 644 747

Предпочитан куриер: Спиди АД

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже и да върне получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка, ако е изпълнил изредението условия по-долу. Горал Интернешънъл ЕООД ще възстанови на потребителя заплатената от него сума за продукта не по-късно от 14 дни, считано от датата на връщане на продукта, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Горал Интернешънъл ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Горал Интернешънъл ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Продукти предлагани от Горал Интернешънъл са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.

  • Стартиращо от 2019-05-21 Стойността на таксата за доставка е 8 лв.
  • За периода 2022-01-19 - 2030-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Пречистватели за въздух, e 9.9 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.

Няма намерени ревюта

Да! Изпращайте ми изключителни оферти, уникални идеи за подаръци и персонализирани съвети за пазаруване и продажба в myStock.