Singer VC 9030 Прахосмукачка
24 месеца гаранция
Безплатна доставка
Добави в любими
Описание на продукта
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на производителя.
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +35929626184.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на ОНПАРТС ООД ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на ОНПАРТС ООД по телефона, номерът за връзка е +35929626184.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него.
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: ОНПАРТС OOД
Адрес: Гр. София, 1407, Бул. „Черни връх“ № 47 Бизнес Център Витоша
Тел.: +35929626184
Предпочитан куриер: Speedy
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай ОНПАРТС OOД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 15 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от ОНПАРТС OOД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ОНПАРТС OOД
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Как
можем да Ви помогнем?
Не сте открили информацията, от която
имате нужда в зоната
“Често задавани въпроси“
?
Искате да проверите или да
промените нещо по Вашата поръчка?
Или
просто имате въпрос и искате да се свържете с наш консултант?
Разбира се!
Вижте по-долу нашите контакти за
отдела, който Ви
интересува!
Предлагаме Ви бърз
и лесен начин да се свържете с
нас и да получите
отговор в най-кратък срок.
Очакваме Ви на
формуляра ни за връзка с нас.
Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.
Или ако желаете може
да се свържете с
нас и на телефон 0877744249
в посочените интервали по-долу.
Понеделник
– Петък |
08:30 –
17:30 |
Събота |
почивен
ден |
Неделя |
почивен
ден |
Предпочитате да се
свържете с нас, чрез
имейл? Можете да ни пишете
на [email protected]
Ако
искате да
върнете продукт, който
сте
получили до
14
дни. Няма проблем! Нужно е
само да попълните
формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.
В
случай, че си закупили продукт,
предлаган от партньор
на MyStock,
но не Ви
харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на
продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК
.
Ако
продукта, който сте
закупили е предлаган от
партньор на
MyStock и
желаете да
го изпратите за
гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на
съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите
условия. Всички партньори можете да откриете ТУК
и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата
информация.