Стойка за кола с безжично зареждане XIAOMI Mi 20W Wireless Car Charger GDS4127GL
Марка: XIAOMI
Модел: 74
Добави в любими
Описание на продукта
Представяме Ви, оригинална Стойка за кола с безжично зареждане XIAOMI Mi 20W Wireless Car Charger GDS4127GL !
Политика за връщане
Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. +359888333366
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 28 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
- Попълнете формата за връщане приложена в сайта и я изпратете на имейл: [email protected]
- След изпращането на данните, представител на ЕУРОТЕЛ ЕООД ще се свърже с Вас.
- Ако желаете да се свържете с представител на ЕУРОТЕЛ ЕООД по телефона, номерът за връзка е
+359888333366
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него.
- След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: ЕУРОТЕЛ ЕООД
Пратката се изпраща с куриерска фирма СПИДИ - до офис на куриерската фирма в гр. София, кв.Студентски град , по договор на ЕУРОТЕЛ ЕООД за наша сметка. При това положение ще ви бъде възстановена сумата на продукта, който сте закупили ако отговаря на условията за добър търговски вид и липса на механични или други увреждания или липсващи части от опаковката или продукта.
Адрес: гр.София, кв.Студентски град, ул.Проф. Кирил Попов 18, офис 3, Тел.: +359888333366
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай ЕУРОТЕЛ ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от ЕУРОТЕЛ ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й.
В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Процедура за осигуряване на гаранцията
- Гаранционния срок от 24 месеца важи само за физически лица.
- За юридически лица срока е 12 месеца.
Приемане на рекламации
Дефектните продукти, изпратени към ЕУРОТЕЛ ЕООД трябва да бъдат придружени задължително с гаранционна карта( Фактура ) .
Диагностика и поправка
ЕУРОТЕЛ ЕООД поема отговорност да уведоми бенефициента за диагностиката, поправката, която ще бъде извършена, както и приблизителния срок за въвеждането в експлоатация на продукта до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта.
Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.
Връщане на продукт
След поправка на продукта, той се изпраща на клиента бидейки уведомен, чрез и-мейл и телефонно обаждане .
Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, НЕ се добавя към съответния период на гаранция.
Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите.
Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.
Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната “Често задавани въпроси“ ?
Искате да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка?
Или просто имате въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се! Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!
Предлагаме Ви бърз
и лесен начин да се свържете с
нас и да получите
отговор в най-кратък срок.
Очакваме Ви на
формуляра ни за връзка с нас.
Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.
Или ако желаете може
да се свържете с
нас и на телефон 0877744249
в посочените интервали по-долу.
Понеделник
– Петък |
08:30 –
17:30 |
Събота |
почивен
ден |
Неделя |
почивен
ден |
Предпочитате да се
свържете с нас, чрез
имейл? Можете да ни пишете
на [email protected]
Ако
искате да
върнете продукт, който
сте
получили до
14
дни. Няма проблем! Нужно е
само да попълните
формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.
В
случай, че си закупили продукт,
предлаган от партньор
на MyStock,
но не Ви
харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на
продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК
.
Ако
продукта, който сте
закупили е предлаган от
партньор на
MyStock и
желаете да
го изпратите за
гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на
съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите
условия. Всички партньори можете да откриете ТУК
и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата
информация.