0

Търсим най-подходящите продукти за вас

MyStock.bg
Стани наш Партньор
Вход / Регистрация

Торбички за прахосмукачки NITEC код Т471

Марка: NITEC

Модел: T471

Може да е при Вас до: 12.12.2024

В Наличност

Добави в любими

Тип продукт: Аксесоар
Материал: Хартия
Използване за: Прахосмукачка с торба
Съвместима марка: Elite
Торбичките са подходящи за прахосмукачки (марка, модел):

- AKITA  mod. RV-333

- ELITE  mod. JR-6035

- REVERIE  mod. RV-1213

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected]  или тел. 0596 / 3 33 65

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на "ИНТИЕЛ" ООД ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на "ИНТИЕЛ" ООД  по телефона, номерът за връзка е 


4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: "ИНТИЕЛ" ООД

Адрес: ,

Тел.: 0596 / 3 33 65

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от MyStock този срок се удължава на 15 дни. В този случай "ИНТИЕЛ" ООД  ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от "ИНТИЕЛ" ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на "ИНТИЕЛ" ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.



Поръчки направени на и след 20.12.2024 г. , ще бъдат изпращани след 06.01.2025г.


Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] или тел. 0596 / 3 33 65

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на "ИНТИЕЛ" ООД ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на "ИНТИЕЛ" ООД по телефона, номерът за връзка е 0596 / 3 33 65


4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
"ИНТИЕЛ" ООД

Адрес: ,

Тел.: 0596 / 3 33 65

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от MyStock този срок се удължава на 15 дни. В този случай "ИНТИЕЛ" ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от "ИНТИЕЛ" ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на "ИНТИЕЛ" ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Как можем да Ви помогнем?

Не сте открили информацията, от която имате нужда в зоната Често задавани въпроси?
Иска
те да проверите или да промените нещо по Вашата поръчка? 
Или просто има
те въпрос и искате да се свържете с наш консултант? Разбира се!  Вижте по-долу нашите контакти за отдела, който Ви интересува!

Предлагаме Ви бърз и лесен начин да се свържете с нас и да получите отговор в най-кратък срок.

Очакваме
Ви на формуляра ни за връзка с нас. Изпращането на всички Ваши въпроси отнема секунди.

Или ако желаете може да се свържете с нас и на телефон 0899919992   в посочените интервали по-долу. 

   Понеделник – Петък

08:30 – 17:30

   Събота

почивен ден

   Неделя

почивен ден




Предпочитате да се свържете с нас, чрез имейл? Можете да ни пишете на [email protected]

Ако искате да върнете продукт, който сте получили до 14 дни. Няма проблем! Нужно е само да попълните формуляра ни за връщане, който може да намерите ТУК.

В случай, че си закупили продукт, предлаган от партньор на MyStock, но не Ви харесва или е дефектен много лесно можете да намерите информация за връщането на продукта в описаните страници на съответния партньор условия, които можете да намерите ТУК.

Ако продукта, който сте закупили е предлаган от партньор на MyStock и желаете да го изпратите за гаранция е нужно да влезнете в специалната страница на съответния партньор, от който е продукта, за да намерите информация за неговите условия. Всички партньори можете да откриете ТУК и да кликнете върху него, за да Ви отвори неговата специална страница с цялата информация.

Няма намерени ревюта

Коледни намаления до 85%

Виж Всички >

Виж други Прахосмукачки - Аксесоари и части от NITEC

Виж Всички >

Прахосмукачки - Аксесоари и части други брандове

Виж Всички >

Разгледай други брандове

Виж Всички >

Купи с

Най-продавани