Търсим най-подходящите продукти за вас
Добави в любими
Ние се стремим да доставим продуктите Ви възможно най-бързо! Ако продукта, който искате го имаме наличен, ние ще ви го доставим до 7 работни дни /в зависимост от графика за посещения на населеното място от куриера/.
!!! Забележка: Стоката се изпраща след потвърждение от наш сътрудник по телефон или имейл! Ако нямаме наличен продукта, ще бъдете уведомени допълнително от нашите консултанти за точната дата за получаване на продукта.Цена за доставка в цялата страна е 5 лв. за поръчки на стойност до 99.00 лв. Поръчки над 99 лв. са с безплатна доставка за цялата страна!
!!! Когато клиент е направил поръчка и тя е потвърдена и изпратена чрез куриерската фирма , клиентът има право да откаже получаването на продукта/те/ , но транспортните разходи в обратна посока са за сметка на клиента по стандартна тарифа на съответната куриерска фирма,в зависимост от теглото на уреда и населеното място.!!! Важно! Разноските по връщане на стока са за сметка на купувача.
Всички поръчки направени до 15:00 се приемат и обработват в деня на получаването им.
Поръчки направени в празнични дни се обработват в първия работен ден.
Поръчаните продукти, ще бъдат доставени на посочения от Вас адрес /Уредите се доставят до пред вход!/, освен ако не са до поискване от офиса на куриера.Доставката се приема от купувача, или от друго лице намиращо се на адреса, което e предварително записано още при поръчка и представено неговото име което заплаща стоката.
Преглед на стоката. Рекламации
!!! Важно! При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката или възможни външни дефекти. При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка. Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра.
Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
Сигурност при онлайн пазаруване! Ние ще Ви изпратим продукта чисто нов, в оригинална опаковка с цялата съпътстваща го документация, гаранционна карта, касова бележка или фактура. Ние пазим стриктно Вашите лични данни и не допускаме трети лица да имат достъп до тях. Ние гарантираме всички Ваши права, предвидени в Закона за Защита на Потребителите и Ви насърчаваме да бъдете активни потребители! Ние не начисляваме скрити такси! Ние никога няма да изискваме от Вас повече пари, отколкото е стойността, посочена на Вашата поръчка! Ние ще Ви се обадим преди да изпратим избраната от Вас стока, за да ви дадем допълнителна информация и да се уверим, че всичко по направената заявка е наред.
Рекламация и отказ от договор за продажба от разстояние 1. При получаването на стоката, ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е длъжен незабавно да я прегледа, и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /който и да е от изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.2. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката, в присъствие на куриера или лицето извършващо доставката, се съставя констативен протокол като ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ отказва да получи пратката. На следните имейл адреси: [email protected] и [email protected] или във формата за контакти //www.technoarena.bg/bg/contacts.html, ПОЛЗВАТЕЛЯТ изпраща снимки на заснетите дефекти на уреда, заснета транспортната опаковка от всичките й страни и предявява претенции за рекламация в писмен вид.3. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира на по-късен етап.4. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на ПОЛЗВАТЕЛЯ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. ПОЛЗВАТЕЛЯТ отправя претенции към избраният от него превозвач.5. ПОЛЗВАТЕЛЯТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а,б .6. ПОЛЗВАТЕЛЯТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на ПОЛЗВАТЕЛЯ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.7. ПОЛЗВАТЕЛЯТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.8. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от ПОЛЗВАТЕЛЯ, в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на върнатия уред при Търговеца. Възстановяването на сумата се извършва САМО по банков път. При неспазване на срока за връщане на стоката от ПОЛЗВАТЕЛЯ, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума, докато не получи обратно стоката от потребителя.9. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.10. ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако ПОЛЗВАТЕЛЯТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения.11. В случай на обстоятелствата посочени в т.1, 2 и 3, както пагуба или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.
ВАЖНО: Когато връщането на продукти, чиято опаковка е повредена или непълна, показват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, токов удар, без аксесоари, без гаранция, ние си запазваме правото да решим дали да приемем връщането или да задържим част от стойността на продукта – сума която ще бъде съобщена на Потребителя след оценка на щетите.
1.Смяната на продукта се извършва еднократно и при условие че той не е бил в употреба, запазил е търговския си вид, потребителските свойства, пълния комплект аксесоари, компоненти и документация, влизащи в състава на стоката, както и че не е нарушена тяхната опаковка*, съхранени са пломбите, фабричните лепенки и касовия бон и/или фактурата.Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;2. значимостта на несъответствието;3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;2. намаляване на цената.(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.(4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.2. Не подлежат на подмяна: •Стоки, купени на кредит;•Стоки в еднократна опаковка, ако са били разопаковани; •Стоки, неподлежащи на подмяна съгласно "Закона за защита на правата на потребителите" - стоки за лична хигиена (например сешоари, щипки за коса, епилатори, електрически самобръсначки, машинки за подстригване, четки за зъби и др.)• стоки, вече използвани за приготвяне на храна или термична обработка на продукти (например кухненски роботи, сокоизстисквачки, микровълнови печки), или уреди за почистване на дома, които са били използвани в продължителен срок; • преоценени стоки; Ако стоката, подлежаща на подмяна, е доставена на клиента и новата стока също предстои да бъде доставена, то цената на доставката е за сметка на клиента.* Нарушаване на опаковката - частично или пълно нарушение на външния вид на опаковката, отсъствие на който да било компонент на опаковката или силното им, невъзстановимо повреждане. 3.Потребителят има право да откаже заявената от него стока само в случай, че:• Стоката очевидно не съответства на заявената за покупка от Потребителя и това може да се установи чрез обикновения й преглед;• Стоката или нейната опаковка е била повредена при транспортирането. В този случай Потребителят и куриерът съставят протокол за състоянието на пратката.• Цената на доставеното не съответства на платената цена.Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка да се откаже от сключения договор в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката.Ако Потребителят се откаже в посоченият по-горе срок, трябва предварително писмено да информира търговеца, на следният имейл адрес: [email protected], че на основание чл. 55, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи: 1.банкова сметка по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока; 2. При плащане с банкова карта, заплатената сума ще бъде възстановена единствено с кредитна операция по оригиналната карта, с която е платена поръчката*
*За клиенти на „Райфайзен банк“ се кредитира по т.1 /предоставя се банкова сметка за възстановяване на сумата/3. Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката да не е отваряна и да не е нарушена цялостта на поставени от „Евролукс -99” ЕООД защитни стикери. 4. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на търговеца, рискът от случайното погиване или повредждане се носи изцяло от потребителя. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл. 55, ал.1 ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по – горе условия, търговецът се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по – горе банкова сметка) в срок от 14 дни от връщането на стоката.
ВАЖНО- Когато връщането на продукти, чиято опаковка е повредена или непълна, показват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, токов удар, без аксесоари, без гаранция, търговецът си запазва правото да реши дали да приеме връщането или да задържи част от стойността на продукта – сума която ще бъде съобщена на Потребителя след оценка на щетите.
Няма намерени ревюта
-12%
-10%
Специална оферта
-17%
-34%
Безплатна
-24%
-65%
-6%
-70%
След кликване върху Продължи или Продължете с Google или Facebook, Вие се съгласявате с Условията за ползване и Декларацията за поверителност на MyStock.